Logistyka materiałów reklamowych – POS

Materiały wspierające sprzedaż, które określane są mianem POS, z języka angielskiego „point of sale”, a właściwie POSM, czyli „point of sales materials”, są obecnie wykorzystywane przez większość firm, które chcą poprawiać swoje wyniki poprzez docieranie do nowych klientów i prezentowanie im swojej oferty.

Co wchodzi w skład POS?

Materiały POS można podzielić na twarde i na miękkie. W ramach materiałów miękkich wyróżnia się wszelkiego rodzaju tanie rozwiązania, na przykład kartonowe czy papierowe, natomiast twarde materiały POS to regały, kasetony i inne elementy wykonane z tworzyw sztucznych czy metali.

Do materiałów POS zalicza się:

  • stojaki na ulotki
  • reklamy ruchome typu wobbler
  • naklejki
  • bloczki z ulotkami
  • makiety powiększonych produktów
  • wiszące materiał z logo – hangery
  • reklamy podświetlane
  • reklamy stojące
  • elementy półek – dopychacze produktów
  • tacki na produkty
  • interaktywne kioski
  • paski umieszczane na krawędzi półki
  • reklamy w strefie przykasowej
  • i innego rodzaju reklamy

Logistyka materiałów reklamowych POS

Dostarczenie aktualnych materiałów reklamowych typu POS do klientów jest zwykle zadaniem dla firm zewnętrznych, które specjalizują się w logistyce materiałów reklamowych. Ich zadaniem jest jednak nie tylko ich terminowa dystrybucja zgodnie z życzeniem firmy, ale również szereg innylogistyka materiałów reklamowych12ch usług, na przykład ich magazynowanie, konfekcjonowanie, czyli przepakowywanie, tworzenie zestawów, etykietowanie czy foliowanie, również utylizacja niepotrzebnych materiałów czy obsługa zwrotów. Ponadto logistyka materiałów reklamowych może włączać montaż materiałów POS przez doświadczonych w tym specjalistów.

Firmy prowadzące wyżej wymienione czynności oferują swoje usługi zwykle w pobliżu głównych węzłów komunikacyjnych, co powoduje, że mogą one uzyskać obniżone koszty obsługi klientów na terenie całej Polski oraz przyspieszyć czas realizacji dostaw.

Firmy chcące skorzystać z profesjonalnych rozwiązań w ramach logistyki materiałów reklamowych, w tym materiałów POS, mogą znaleźć oferty na stronach internetowych.

Więcej informacji na temat outsourcingu i logistyce materiałów reklamowych znajdziesz w serwisie – http://www.arologistics.pl/logistyka_posm.php .

 

 

Odpowiedz